Gyakori kérdések

Elhelyezhetők az általunk felújított bútorok szabad térben?
Teraszra, verandára, tornácra szívesen ajánljuk bútorainkat, azonban nem javasoljuk sem a lócák, sem más festett vagy vaxolt bútorok kültérben lévő elhelyezését. Sem az állandó napsütésnek, sem pedig a csapadéknak nem igazán örülnek.
Milyen folyamaton mennek át a régi bútorok, amíg új tulajdonosukhoz nem kerülnek?
Ez a kérdés a bútorok árával kapcsolatban szokott felmerülni. Szeretnénk bemutatni, milyen folyamaton mennek át a bútorok, amíg megérkeznek Önökhöz. Az oldalunkon található tárgyakat felkutatjuk, majd elszállítjuk. Ezt követően kerül sor a lúgozásra, melynek során szúmentesítve lesz – erre garanciát vállalunk. Állapottól függő javításokat végzünk rajtuk, az esetleges hiányosságokat pótoljuk, illetve felújítjuk a terméket. Ennek során alapozás, majd vaxolás vagy egyéb felületkezelés történik. A bútorokat ezután tároljuk, míg új otthonukra nem lelnek, végül kedvezményesen, rezsiárban kiszállítjuk Önöknek.
Meddig tesszük félre a bútorokat fizetés nélkül?
Egy napig tesszük félre fizetés nélkül a bútorokat.
Tudunk-e segíteni a szállításban?
Igen, tudunk! Ha van időnk, rezsiárban el tudjuk vinni 5000 Ft / 100 km–es áron a bútorokat. Ezzel kapcsolatban személyesen mindig előre érdemes érdeklődni.
Vállaljuk-e hozott bútorok felújítását?
Ebben sajnos nem tudunk segíteni. Régen próbálkoztunk vele, de idő hiányában és a felújítási folyamat során felmerült problémák miatt nem tudjuk vállalni a megrendelőink által hozott munka elvégzését.
Vásárolunk-e fellelt állapotú bútorokat?
Ártól és állapottól függően igen, ezért kérjük, küldjenek a bútorról képet, valamint az árát.
Hogyan lehet lefoglalni egy bútort?
Bútoraink lefoglalására a teljes összeg átutalásával van lehetőség.
Van lehetőség részletfizetésre?
Jelenleg sajnos nincs lehetőség részletfizetésre.