Gyakori kérdések
Elhelyezhetők az általunk felújított bútorok szabad térben?
Milyen folyamaton mennek át a régi bútorok, amíg új tulajdonosukhoz nem kerülnek?
Ez a kérdés a bútorok árával kapcsolatban szokott felmerülni. Szeretnénk bemutatni, milyen folyamaton mennek át a bútorok, amíg megérkeznek Önökhöz. Az oldalunkon található felújított tárgyakat felkutatjuk, majd elszállítjuk. Ezt követően kerül sor a lúgozásra, melynek során szúmentesítve lesz – erre garanciát vállalunk. Állapottól függő javításokat végzünk rajtuk, az esetleges hiányosságokat pótoljuk, illetve felújítjuk a terméket. Ennek során alapozás, majd vaxolás vagy egyéb felületkezelés történik. A bútorokat ezután tároljuk, míg új otthonukra nem lelnek, végül futár által kiszállítjuk.
Meddig tesszük félre (meddig lehet foglalni) a bútorokat fizetés nélkül?
Tudunk-e segíteni a szállításban?
Igen, egész országban tudunk segíteni a szállításban. 2022.január 20-tól megrendelt bútorok kiszállítása INGYENES az ország egész területére.
Szállításnál a földszintig vállaljuk a rakodást, és a teherautóról való leemeléshez szükséges egy ember segítsége. Lépcsőn sem le, sem fel nem szállítunk bútort.
Vállaljuk-e hozott bútorok felújítását?
Vásárolunk-e fellelt állapotú bútorokat?
Pillanatnyilag nem tudunk bútort vásárolni magánszemélyektől. Megértésüket köszönjük.
Hogyan lehet lefoglalni vagy megvásárolni egy bútort?
A kiválasztott bútor fényképét adatait kérjük az info@mivesbutor.hu címre. Küldünk adatbekérőt ami után számlát küldünk. Bútoraink lefoglalására a teljes összeg átutalásával van lehetőség.